Державний навчальний заклад                "Кодимське ПТАУ"

П`ятниця, 19.04.2024, 17:47

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Звіт директора | Реєстрація | Вхід

 

ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«КОДИМСЬКЕ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ АГРАРНЕ УЧИЛИЩЕ»

 

Пров. Перемоги, 1, м. Кодима, Одеська обл., 66000, тел.(факс)  (04867) 2-11-30,

e-mail: kod_ptau@ukr.net, код ЄДРПОУ 02546358

 

 

ПРОТОКОЛ

Зборів трудового колективу ДНЗ «Кодимське професійно-технічне аграрне училище»

 

Збори колективу відбулись 30.06.2015 р.

Присутні – 54 членів колективу;

Відсутні – 7 членів колективу (з поважних причин).

 

Порядок денний:

Звіт директора ДНЗ «Кодимське професійно-технічне аграрне училище» за 2014-2015 навчальний  рік

 

1. Слухали:

 

Звіт директора ДНЗ «Кодимське професійно-технічне аграрне училище» Ковалішиної І.С. про проведену роботу за 2014-2015 навчальний рік:

 

1.1. Навчально-методична робота

Методична робота в ДНЗ «Кодимське ПТАУ» ведеться згідно з законами України «Про освіту», «Про професійно – технічну освіту», «Положенням про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі», Статутом навчального закладу та планом методичної роботи училища. Вона спрямовується на удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників училища та підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Ця робота  зосереджується навколо проблемного питання, над яким училище працює вже декілька років: «Формування міцних знань учнів, використання індивідуального диференційованого підходу до навчання, виховання національної самосвідомості громадянина України».

 При плануванні методичної роботи в училищі були поставлені наступні завдання:

  -    розвиток творчої особистості викладача, учня;

  -    вивчення нормативно-розпорядчих документів;

  -    огляд нової науково-методичної літератури;

  -    створення в училищі умов для здобуття учнями  якісної освіти;

 -  удосконалення педагогічної майстерності викладачів та майстрів                         виробничого навчання;

 -  впровадження в навчально-виховний процес інноваційних та  інформаційних технологій;

-    створення умов для реалізації принципів особистісно зорієнтованого навчання;

-    забезпечення єдиного навчального, виховного і виробничого процесу на основі взаємозв’язку професійної, технічної та загальноосвітньої підготовки;

-     накопичення і систематизація матеріалів з питань навчально-виховної і методичної роботи, підготовка інформації про досягнення науки, техніки та технології виробництва;

-    створення умов для підготовки викладачів, майстрів виробничого навчання до уроків, позакласних заходів, проведення дослідницької і експериментальної роботи та ін.

-    надання допомоги молодим спеціалістам в підготовці та проведенні уроків, виховних годин та самоосвіти;

-    створення умов для удосконалення комплексно-методичного забезпечення предметів,  професій, кабінетів, майстерень;

-   патріотичне виховання – основна мета сьогодення;

- організація змістовної профорієнтаційної роботи;

- підготовка до атестації педагогічних працівників.

Домінуючою формою методичної роботи в училищі є методичні комісії, робота  яких спрямована на впровадження досліджень педагогічної науки в практичну діяльність, втілення ідеї співпраці вчителів та учнів, творчий пошук, уміння тонко керувати процесом навчання, органічно поєднувати колективні форми роботи з груповими та індивідуальними. Ця робота направлена на реалізацію єдиної методичної проблеми училища.   

В училищі працює 8 методичних комісій, які об’єднують  викладачів та майстрів виробничого навчання:

- загальноосвітніх дисциплін;

- класних керівників;

- школа передового досвіду;

- школа молодого спеціаліста;

-  з професії «Штукатур; маляр»;

- з професії «Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва; слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування; водій автотранспортних засобів»;

  - з професії «Кухар»;

  - з професії «Оператор комп’ютерного набору; конторський (офісний) службовець (бухгалтерія)».

Їх активна діяльність безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування нетрадиційних форм і методів навчання і виховання, професійний ріст викладачів і майстрів виробничого навчання; впровадження новітніх досягнень науки та передового педагогічного і виробничого досвіду в навчально-виробничий та виховний процес.

В 2014-15 навчальному році курси підвищення кваліфікації пройшли 12 викладачів та 10 майстрів виробничого навчання. Викладачі загальноосвітніх предметів проходили курси підвищення кваліфікації в Одеському інституті удосконалення вчителів, а викладачі предметів професійно-теоретичної підготовки та майстри виробничого навчання – в Хмельницькому навчально-методичному центрі профтехосвіти та підвищення кваліфікації.

В училищі працюють «Школа молодого спеціаліста»,  «Школа передового досвіду». За молодими викладачами та майстрами виробничого навчання закріплені наставники, які мають великий досвід і користуються повагою серед молодих педагогів.  Питання організації роботи з молодими викладачами, майстрами виробничого навчання розглядаюся на засіданнях методичних комісій..    

Взагалі, робота з молодими викладачами та майстрами виробничого навчання спрямована на розвиток їх професіоналізму та творчого потенціалу.  В цьому напрямку постійно шукаються нові форми і методи роботи: анкетування, методичний діалог,  методичний аукціон, робота над проектами тощо.

Запровадження нових технологій є вимогою часу, тому діяльність педагогічного колективу спрямована на вивчення та впровадження нових форм і методів навчання, пов’язаних з проблемою училища. На засіданнях  «Школи передового досвіду» розглядаються питання апробації, вивчення та впровадження кращого досвіду роботи викладачів та майстрів .

Поряд з традиційними формами роботи в училищі набувають поширення нетрадиційні форми: науково-практичні конференції, захист  педагогічних ідей, дебати, захист проектів тощо.  В основі їх особистісно-орієнтована модель підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, якій притаманна багатоманітність, творчість,  гнучкість. Програма направлена на вирішення проблем: як стати справжнім вчителем, виховати в собі артистизм, постійне бажання творити, самовдосконалюватися.

           Велика увага  в методичній роботі з педагогічними працівниками приділяється оволодінню комп’ютерною технікою.

           Основними напрямками методичної роботи є: впровадження в навчальний процес інтерактивних методів навчання, гуманізація навчально-виховного процесу,  особистісно орієнтований підхід до учнів, професійна спрямованість навчально-виховного процесу, вивчення , аналіз і поширення кращого педагогічного досвіду та інноваційних процесів.

Щорічно в училищі проводяться педагогічні читання. В 2014-2015 н. р. в ДНЗ «Кодимське ПТАУ» були проведені педагогічні читання на тему «Педагогічний такт як стратегія поведінки викладача на різних етапах організації бесіди з учнями». Ця робота проводилась в трьох напрямках: викладання  загальноосвітніх дисциплін, викладання спецпредметів  та конференція «Використання міжпредметних зв’язків як один із засобів підвищення ефективності навчального процесу».

Велике значення в методичній роботі приділяється питанням профорієнтаційної роботи, яка планується на початку навчального року.  Розроблені рекламні проспекти, оформлені профорієнтаційні стенди. Замовляється реклама в районній газеті «Вісті Кодимщини», викладачі училища друкують свої статті, в яких висвітлюють життя училища, підготовлена презентація училища, регулярно  проводяться зустрічі з учнями загальноосвітніх шкіл, на яких викладачі та майстри виробничого навчання розповідають про перспективи професій, які можна здобути в нашому училищі. Традиційно в квітні проводиться день відкритих дверей.  В цьому році учнями нашого ПТАУ підготовлено цікаву розважальну програму на тему «Моя майбутня професія», де представники різних професій рекламували свої спеціальності, запрошуючи присутніх в залі (випускників шкіл району) на навчання. Головами методичних об’єднань спецдисциплін організована виставка фотографій з життя училища та учнівських робіт, що були теж своєрідною рекламою професій. Та найбільше глядачів зібрали учні-кухарі, які приваблювали до себе не тільки гарним спецодягом, а й  готовими стравами з вишуканим оформленням.

До профорієнтаційної роботи залучаються учні. Тематичні вечори, виставки, зустрічі, конкурси фахової майстерності з усіх професій, які є в училищі, презентації допомагають усім бажаючим ближче ознайомитися з обраною професією.

Протягом року, з метою професійної орієнтації учнів випускних груп, проводяться зустрічі з представниками вищих навчальних закладів Одеської та Вінницької областей. Учні мають змогу отримати необхідну інформацію щодо умов вступу та навчання в даних навчальних закладах, зорієнтуватися у виборі вищого навчального закладу, де зможуть удосконалювати свої професійні навики та здобути вищу освіту.

Багато зусиль докладали педагоги училища протягом року для підвищення рівня знань учнів, проводилась індивідуальна робота з обдарованими дітьми, робота з відстаючими учнями. Систематично на засіданнях педагогічної ради заслуховувались результати проведення директорських контрольних робіт та обговорювались методи усунення прогалин в знаннях учнів.

 Особлива увага в училищі приділяється профілактичній роботі. Протягом року учнями училища правопорушень не було скоєно. Ведеться облік та робота з дітьми, що схильні до шкідливих звичок, легко піддаються впливу інших. На кожного учня, який перебуває на обліку, заведена індивідуальна картка, у якій фіксуються зміни в характері і поведінці, висвітлюється динаміка розвитку особистості протягом року. Класні керівники та майстри виробничого навчання ведуть щоденник педагогічних спостережень, обстежують умови проживання учнів, працюють з батьками. На основі цього застосовуються ті чи інші виховні методи. Результати такої всебічної діагностики допомагають знайти шляхи роботи з важковиховуваними учнями. Випадки неадекватної поведінки учнів обговорюються на зборах учнівського колективу групи, засіданнях ради з профілактики правопорушень, педагогічної ради. Систематично проводиться індивідуальна профілактична робота.

Профілактичні бесіди, пропагування здорового способу життя, обговорення та висвітлення актуальних питань сьогодення – основні теми класних годин, загальноучилищних заходів та заходів у гуртожитку. Успішно працює спортивна секція, яку очолює викладач фізичного виховання. Обладнаний власними силами тренажерний зал, спортивний зал, стадіон допомагають учням досягати високих спортивних результатів. Так протягом навчального року команди училища неодноразово ставали переможцями районних конкурсів з різних видів спорту. Команда училища традиційно займає призові місця на обласних спартакіадах.

В гуртожитку виховну роботу очолює вихователь. Він коригує роботу органу учнівського самоврядування – Ради гуртожитку, дбає про моральний клімат у гуртожитку, організовує зустрічі, проводить індивідуальну роботу з дітьми та роботу з батьками.

Члени ради гуртожитку входять до органу училищного самоврядування «Меридіан». Багато добрих справ, за ініціативи учнів, проведено протягом року. Учні допомагають пристарілим, ветеранам війни та праці, доглядають за могилами воїнів, що загинули в період Великої Вітчизняної війни, приймають участь в екологічних акціях, акціях милосердя.   

Держзамовлення на 2014-2015 навчальний рік на підготовку кваліфікованих робітників виконано на 100%.

Училище, при контингенті 323 учні (станом на 01.01.2015р.), веде підготовку кваліфікованих робітників з професій:

1. Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (категорії «А1», «А2», «В1»); слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування, водій автотранспортних засобів (категорії «С» і  «С1»).

2. Оператор комп’ютерного набору, конторський (офісний) службовець (бухгалтерія).

3. Кухар.

4. Штукатур, маляр.

 

1.2. Фінансово-господарська діяльність

Надходження на спец. фонд у 2014 році склали 92 698 грн.

У І-ІІ кварталах 2015 року – 21 123 грн., але в коморі училища є ще нереалізоване зерно, а також дозріває новий врожай. Сподіваємось, що жнива в цьому році пройдуть своєчасно і без втрат.

В червні 2015 року за здану макулатуру отримано 1 200 грн. позабюджетних коштів.

Станом на 30.06.2015 року вже майже закінчено косметичний ремонт в навчальних кабінетах та лабораторіях, в гуртожитку та їдальні ремонтні роботи розпочнуться після завершення навчального року (з 1 липня).

В цьому навчальному році в гуртожитку було відремонтовано душову кімнату, замінено водонагрівач, обладнано сушильну кімнату. В навчальному корпусі № 2 в коридорі лінолеум, який вийшов з ладу замінено на керамічну плитку. В навчальному корпусі № 1 проводиться косметичний ремонт спортивної зали та переобладнується і ремонтується приміщення під методичний кабінет.

На ремонтні роботи вже витрачено:

  • В гуртожитку – 15 600 грн.,
  • В навчальних корпусах – 12 500 грн.

Остаточної суми витрат ще не визначено.

 В квітні 2015 року екскаватор, який був на балансі училища, мобілізовано в зону АТО. За рахунок спецфонду училища на його ремонт було витрачено 5 370 грн.

Котельня училища в основному готова  до початку нового опалювального сезону, але потрібно зазначити, що залишається нагальна потреба в придбанні нового сучасного котла з високим ККД.

 

1.3. Соціальний захист працівників та учнів

В 2014-2015 н. р.  було оздоровлено 5 учнів пільгової категорії на загальну суму 92 698 грн.. також в І-му півріччі 2015 року для потреб дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за рахунок позабюджетних коштів було придбано постільну білизну на загальну суму 16 050 грн.

Згідно законодавства та колдоговору, в разі потреби, надається матеріальна допомога на лікування працівників за рахунок позабюджетних коштів.

 

2. Ухвалили:

Роботу директора училища Ковалішиної І.С. в 2014-2015 навчальному році вважати задовільною.

 

 

Голова зборів                                          Бойко Т.А.

 

Секретар                                                  Парелюлько В.І.

 

Форма входу

Пошук


Друзі сайту

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0